CodeOrg
Ako sa prihlásiť a pracovať s code.org
Pohyb
- Lekcia 1: Programovanie s Angry Birds
- Lekcia 2: Odstraňovanie chýb v bludisku
Postavy
- Lekcia 3: Zbieranie pokladov s Laurel
- Lekcia 4: Umenie s pomocou kódu
- Lekcia 5: Swimming Fish in Sprite Lab
Postavy a pohyb
- Lekcia 9: Tanečná párty
- dokončiť úlohy z Lekcie 1-5
Cykly
- Lekcia 10: Cykly s Rey a BB-8
- Lekcia 12: Vnorené cykly v bludisku
- Lekcia 14: Pohľad do budúcnosti s Minecraftom
Podmienky
- Lekcia 15: Podmienky „ak/inak“ s včelou
- Lekcia 16: Cykly "pokiaľ" s Farmárkou,
- Lekcia 17: Podmienky v Minecrafte: Vodné dobrodružstvo
Cykly a Podmienky
- Lekcia 18: Cykly „opakuj pokiaľ neplatí“ v bludisku
- Lekcia 19: Zber úrody s podmienkami